Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

 

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

 

Умови повернення для товарів належної якості

Умови обміну/повернення товару належної якості

Стаття 9. Згідно із Законом України «Про захист прав споживачів»:

У законодавстві України зазначено дві причини, з яких покупець може здійснити повернення або обмін купленого ним товару:
    1.    Якщо товар не відповідає заявленій виробником якості
    2.    Якщо товар повністю відповідає всім вимогам, але з якоїсь причини не влаштовує покупця
 
Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі. 

Обмін товару належної якості здійснюється:

  • якщо він не використовувався;
  • якщо збережено його товарний вигляд;
  • споживчі властивості, пломби, ярлики;
  • розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

 

Роз'яснення:

Не використовувався: Уся продукція є новою і не була використана раніше. Цей стан має бути незмінним, а слідів використання не виявлено.  Магазин може скористатися правом відмовити клієнту як порушення цього пункту.

Товарний вигляд: Новий товар реалізується в заводському пакуванні, це є одним із факторів визначення товарного вигляду. Покупець повинен пам'ятати, що пошкоджувати елементи упаковки не рекомендується! Також повинні бути відсутніми потертості, подряпини та пошкодження на виробі.

 

Пломби, ярлики та розрахункові документи: Цей пункт так само належить до товарного вигляду. У разі, якщо під час повернення був загублений будь-який з документів, інформаційні дані або зірвані пломби на товарі - повернення буде неможливим. Під час повернення необхідно надати оригінал товарного чека, а також гарантійного талона для повернення коштів.

 

Аксесуари та додаткове приладдя - поверненню підлягають НЕ РОЗПАКОВАНІ аксесуари та додаткове приладдя. Якщо є сліди розкриття і спроби вторинної запаковки (особливо це стосується поліетиленової упаковки або блістерів) - товар повернути неможливо. Оптимальний спосіб уникнути складнощів у майбутньому - це перевірити товар у присутності кур'єра або менеджера магазину.

У разі, якщо товар було доставлено кур'єрською службою Нової Пошти, то його слід перевірити в присутності працівника служби під час отримання товару.

 

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.